2010年1月2日星期六

喪睇魔戒三部曲

FellowshipFront

魔戒有幾好睇,我想都不用在這裡說了。

我想說的是,2010年的第一天,我完成了一個願望,就是一口氣睇晒魔戒三部曲。

本來我想9小時就可以睇完,點知,原來DVD版每一隻是4小時的加長版,因此看完全部三部曲已用了12小時!真是黐線得黎又好鬼滿足!

然而,大滿足所換來的,就是頸梗又頭痛,但都覺得是值得的。

能夠再看到拉苟列斯的英姿,真是使我滿心喜歡,連第一次看的女兒也激讚說。

還有,魔戒真是有好多萌點,佛羅多和"他的森姆",他們的對白真是超多萌點,睇到人家鬼咁開心,(連我個女都GET到在哪個位我會萌起來) 因此魔戒在日本才有咁多BL同人誌給各位讀者滿足滿足。

如果沒有睇過魔戒,就一定要睇;可以的話,一次睇晒3集,包你會有意想不到的"後果",哈哈哈!!!

P.S.這套片一定要睇高清或DVD的質素,因為拍得實在好靚,睇底質就太浪費了;因此我不在這裡ADD LINK了。

沒有留言:

發佈留言